Kenali Kami

Foto saya
Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
Guru-guru dan kakitangan Sekolah Kebangsaan Teloi Timur, 09300, Kuala Ketil Kedah.

EXCO BKGSSKTT 2011

EXCO BKGSSKTT 2011

Pengerusi
: Mohammad Pisol bin Aziz

Naib Pengerusi : Za'im bin Omar

Setiausaha : Azrin bin Abdullah

Penolong Setiausaha : Mohd Nabil bin Othman

Bendahari : Sharifudin bin Ismail

AJK :

Yahaya bin Ismail
Ahmad Rashidi bin Jalil
Roslan bin Md. Ali
Nirmala a/p Sivanadam
Zunaidah binti Husain
Syafinah binti Mohd Saad
Azizah binti Mansor


Pemeriksa Kira-kira

Rohani binti Mat Saleh

Fauziah binti Saad

Selasa, Mac 08, 2011

Mesyuarat AJK 1/2011

AJK Badan Kebajikan Guru & Staf telah mengadakan mesyuarat kali pertamanya petang tadi. Antara agenda penting mesyuarat ialah membincangkan usul yang diterima dalam Mesyuarat Agung yang lalu selain perancangan aktiviti tahunan bagi tahun 2011.

Dalam mesyuarat tersebut, AJK bersetuju menjadikan semua usul sebagai keutamaan dan aktiviti badan kebajikan kecuali usul lawatan ke Hatyai yang terpaksa ditunda atas sebab-sebab tertentu.

Antara aktiviti yang dirancang ialah jualan amal seperti jualan jagung, produk IKS, daging lembu pada musim perayaan dan lain-lain. AJK turut bersetuju mengadakan jualan ais krim dengan mengambil kesempatan SK Teloi Timur menjadi tuan rumah Kejohanan Bola Sepak MSSD Baling Sik Zon Kuala Ketil Bawah 12 Tahun dan Majlis Tilawah Al-Quran (MTQ) Zon Kuala Ketil. Kedua-duanya dijadualkan pada 23 dan 24hb. Mac serta 28hb. Mac.

Mesyuarat juga bersetuju menetapkan Hari Keluarga warga kerja SKTT pada bulan September bertempat di sekitar kawasan tasik Beris.

Lain-lain aktiviti yang dirancang ialah menambah bilangan garaj kereta dan program kerohanian untuk para staf. Badan juga akan menjelaskan yuran PSKPPK seperti yang diusulkan oleh ahli dalam mesyuarat agung.

Berdasarkan laporan Bendahari, kewangan badan berada dalam keadaan mantap.

 

Setiausaha

Tiada ulasan: