Kenali Kami

Foto saya
Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
Guru-guru dan kakitangan Sekolah Kebangsaan Teloi Timur, 09300, Kuala Ketil Kedah.

EXCO BKGSSKTT 2011

EXCO BKGSSKTT 2011

Pengerusi
: Mohammad Pisol bin Aziz

Naib Pengerusi : Za'im bin Omar

Setiausaha : Azrin bin Abdullah

Penolong Setiausaha : Mohd Nabil bin Othman

Bendahari : Sharifudin bin Ismail

AJK :

Yahaya bin Ismail
Ahmad Rashidi bin Jalil
Roslan bin Md. Ali
Nirmala a/p Sivanadam
Zunaidah binti Husain
Syafinah binti Mohd Saad
Azizah binti Mansor


Pemeriksa Kira-kira

Rohani binti Mat Saleh

Fauziah binti Saad

Khamis, Februari 26, 2009

PERMATA YANG HILANG

Kenangan bersama MrE(pertama dari kiri) sebelum berlepas.....

Mungkin ada jantan-jantan yang tersenyum bila terbaca tajuk yang kupilih....Walau apa yang terlintas difikiran kalian...hakikatnya aku ingin berbicara perkara yang amat berbeza.
Sesungguhnya penghijrahan MrE ke SK Tawar telah memberi IMPAK yang maksima kepada seluruh warga SKTT.

Bukan niatku untuk membodek ....tapi itulah hakikat yang sebenar yang kami sebagai seorang kawan rasakan.

Selain seorang kawan..MrE juga merangkap seorang guru IT..bahkan kadang-kadang menjadi kamus bergerak kepada kami semua.Banyak jasa yang telah beliau sumbangkan...yang tak perlu aku ceritakan di sini.Semua warga SKTT amat berterima kasih kepada beliau yang mencurah keringat dan idea untuk meningkatkan prestasi UPSR terutamanya pencapaian Bahasa Inggeris..yang meningkat secara mendadak....sehingga mencecah 80%.

Malangnya...apa nak buat...kita mempunyai kepala yang hampir sama tapi pemikiran dan otak yang berbeza....Ada yang mampu menggunakan otaknya secara maksima dan ada yang tidak!
Aku tak mau bercerita panjang...kerana akan menyentuh banyak pihak...tapi aku sedar kita sebenarnya sedang mengamalkan fomula kegagalan bila kita cuba menyenangkan dan mematuhi semua orang...
Akhir sekali ...apa pun yang disangka buruk,menyakitkan dan jahat,mampu menjadi sumber keindahan,kebahagiaan dan kekuatan,jika kita menghadapinya dengan fikiran yang terbuka.Setiap detik adalah detik keemasan bagi mereka yang mempunyai wawasan untuk mengenalinya.
Teruskan perjalanan dan besar kemungkinan, anda akan bertembung sesuatu kejayaan dalam masa yang tidak terduga.Kita tidak pernah mendengar tentang pengalaman sesiapa pun yang berjaya bertembung dengan apa-apa pun dengan hanya duduk di satu tempat sahaja.

SELAMAT MAJU JAYA DARIPADA KAMI SEMUA....

Mr Chon-As long as a person does not admit that he isdefeated,he is not defeated,he is just a little way behind and has not finish fighting.

Tiada ulasan: