Kenali Kami

Foto saya
Kuala Ketil, Kedah, Malaysia
Guru-guru dan kakitangan Sekolah Kebangsaan Teloi Timur, 09300, Kuala Ketil Kedah.

EXCO BKGSSKTT 2011

EXCO BKGSSKTT 2011

Pengerusi
: Mohammad Pisol bin Aziz

Naib Pengerusi : Za'im bin Omar

Setiausaha : Azrin bin Abdullah

Penolong Setiausaha : Mohd Nabil bin Othman

Bendahari : Sharifudin bin Ismail

AJK :

Yahaya bin Ismail
Ahmad Rashidi bin Jalil
Roslan bin Md. Ali
Nirmala a/p Sivanadam
Zunaidah binti Husain
Syafinah binti Mohd Saad
Azizah binti Mansor


Pemeriksa Kira-kira

Rohani binti Mat Saleh

Fauziah binti Saad

Khamis, April 10, 2008

AJK PIBG baru

Selesai mesyuarat agung PIBG kelmarin menyaksikan 99.9% AJK yang lalu dari kalangan guru telah digugurkan. Kecuali Bendahari yang dikekalkan, bersorak rianglah bekas AJK dengan keputusan yang menggembirakan itu. Termasuk yang digugurkan ialah Ustad A, namun ia sedikit pun tidak menggusarkan. Selepas 4 tahun menabur bakti, tibalah masanya pula memberi laluan kepada muka-muka baru (ewah! macam ahli politik la pulak).

Ustad A ingin mengucapkan tahniah kepada semua AJK yang baru, termasuk puan bendahari yang dikekalkan, di atas perlantikan tersebut. Kepada setiausaha yang baru, Ustad A mohon maaf kerana tidak mengucapkan tahniah selepas keputusan diumumkan. Ini kerana Ustad A teringatkan kata-kata orang lama, "api yang marak tidak terpadam dek hembusan bayu yang memujuk". Lebih baik biarkan ia padam sendiri.

Akhir sekali, dari pihak BKGSSKTT dan pengendali blog mengucapkan tahniah kepada semua AJK PIBG sesi 2008/2009 khususnya dari kalangan guru. Harapan kami buat En. Halim, En. Zikri, En. Yahaya, Pn. Aida, Pn. Intan dan Puan Rohana serta Pn. Razah yang masih cuti bersalin agar menerima jawatan dengan penuh komitmen dan komited kepada amanah yang diberi.

Kalau tak nak komited, kemetot pun jadilah...

Ustad A kata............... yahoooo

Tiada ulasan: